Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Korzyści płynące z jogi wykraczają daleko poza poprawę gibkości. Silne i elastyczne ciało, spokój umysłu, dobre zdrowie, a nawet utrata wagi. Z pewnością opłaca się wyjść na matę, a korzyści płynące z jogi są ogromne.

Najnowsze badania pokazują, że złożoność jogi i jej licznych asan nie tylko nie jest prostym systemem, ale może nas uchronić przed poważnymi dolegliwościami i problemami zdrowotnymi.

Oto 11 korzyści zdrowotnych płynących z jogi

1. Poprawa zdrowia układu sercowo-naczyniowego

Regularna terapia jogą powoduje rozluźnienie naczyń krwionośnych, obniża ciśnienie krwi i zwiększa przepływ krwi do mięśnia sercowego.

2. Zmniejsz ryzyko zachorowania na raka

Jeśli w rodzinie zdarzały się przypadki zachorowań na raka, zapisz się na zajęcia jogi. To może zapobiec mutacji genetycznej z ekspresji.

3. Kontrola cukrzycy

Joga ma za zadanie zwiększyć Agni, ogień trawienny. To pomaga poprawić trawienie, co z kolei poprawia poziom cukru we krwi.

4. Zmniejszenie bólu szyi i dolnej części pleców

Regularnie praktykując dobre postawy może wyprostować slouch i może pomóc ograniczyć przewlekły ból szyi i dolnej części pleców.

5. Zmniejszenie stresu

Ostatnie badania powiązały jogę z obniżeniem poziomu kortyzolu, hormonu stresu, szczególnie u kobiet narażonych na problemy ze zdrowiem psychicznym.

6. Zmniejszenie depresji

Ostatnie badania wykazały, że kobiety z depresją poporodową zauważyły znaczącą poprawę po ośmiu tygodniach jogi.

7. Wyostrz mózg

Skupiony oddech oznacza maksymalizację dotlenienia, a ruch zwiększa przepływ krwi do mózgu i ciała. Ostre mózgi, na pewno.

8. Zmniejsz PMS

Naukowcy odkryli, że kobiety, które praktykowały jogę podczas kilku dni cyklu menstruacyjnego były bardziej zrelaksowane i spokojne.

9. Poprawia intuicję

Joga i medytacja pomagają poprawić i wyostrzyć zdolności intuicyjne. Zaczynasz zdawać sobie sprawę, co trzeba zrobić, kiedy i jak, aby uzyskać pozytywne rezultaty.

10. Zwiększenie energii

Kilka minut jogi może zostawić cię świeże, naładowane i energiczny, nawet po długim dniu.

11. Poprawia odporność

Wiele asan wzmacnia mięśnie, a techniki oddechowe i medytacja pomagają uwolnić się od stresu i poprawić odporność.

12. Wydłuża życie i młodość

Styl życia oparty na jodze może pomóc wymazać niektóre oznaki starzenia się. Wiadomo również, że zapobiega kilku chorobom związanym ze stylem życia, spowodowanym stresem oksydacyjnym i stanami zapalnymi.

Oprócz tych korzyści płynących z jogi, joga sprawia, że czujesz się naprawdę dobrze. Czy nie nadszedł czas, abyś zapisał się na sesję?

Stań się fit z HealthifyMe. Zapisz się tutaj

Tagi: korzyści zdrowotne płynące z jogihealthifymeyogayoga benefitsyoga control diabetesyoga for weight lossyoga in daily life


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę