Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

10 Apr Z miłości do jedzenia: Remember There Is More To Food Than Nutrition Posted at 09:03h in Farm-to-Table, Food Facts, Hot Topics, In the News by Toby Amidor 1 Comment Ten post jest we współpracy z Beef. To jest to, co jest na obiad, w imieniu Beef Checkoff, w ramach mojej roli jako członka Biura Ekspertów Wołowiny. Zostałem wynagrodzony za poświęcony czas. Jednakże, moje opinie są całkowicie moje własne i nie zapłacono mi za opublikowanie pozytywnego komentarza Ostatnio było wiele szumu wokół zrównoważonych diet i tego, jak zamierzamy odżywiać rosnącą globalną populację bez negatywnego wpływu na środowisko, od którego wszyscy zależymy. Metoda robienia tego stała się kontrowersyjna wśród różnych pracowników służby zdrowia, zwłaszcza zarejestrowanych dietetyków (RDN). Gorąco dyskutowany raport na ten temat przyniósł wiele krytyki dla swoich zaleceń dietetycznych - być może słyszałeś o tym. Raport ten został zamówiony i opublikowany przez The Lancet, a jego autorem była międzynarodowa grupa 37 naukowców. Z miłości do jedzenia! Podobnie jak w przypadku raportów, które zawierają ścisłe wytyczne żywieniowe, pierwszą rzeczą, która przychodzi mi na myśl, jest brak związku między jedzeniem a kulturą, historią i przyjemnością. Kto tak naprawdę będzie jadł jednego cheeseburgera miesięcznie? Odpuści sobie letnie grillowanie steków i kurczaków z przyjaciółmi? Albo pominąć rybę podaną na wigilię? Jedzenie jest częścią każdej kultury, religii i dziedzictwa. Cieszymy się jedzeniem z przyjaciółmi i czekamy na specjalne potrawy w ciągu roku. Wiele z tych potraw składa się z roślin, ale także z pokarmów zwierzęcych, takich jak wołowina, kurczak, jagnięcina, ryby, jaja i nabiał. Jedzenie to coś więcej niż tylko składniki odżywcze, to coś, czym należy się cieszyć i co może pomóc ludziom i społecznościom nawiązać więzi. Mój kolega i członek Biura Ekspertów Wołowiny Keith Ayoob, EdD, RDN profesor emerytowany pediatrii, Albert Einstein College of Medicine, Nowy Jork powiedział mi w odniesieniu do nakazowej natury raportu, "Styl odżywiania jest złożony i ma wpływ kultury, tradycji, rodziny, społeczności i innych czynników, nie tylko zdrowia lub zrównoważonego rozwoju. Ten raport nie bierze pod uwagę żadnego z tych czynników.

Jako klinicysta od ponad trzech dekad, zawsze chcę, aby moi pacjenci i klienci byli zadowoleni z diety, o której rozmawiamy. Ten raport nie odnosi się do osobistej satysfakcji jako problemu." Ayoob pyta, czy autorzy wzięli pod uwagę uczucia konsumentów, tak jak powinni. "Zalecenia raportu mają na celu przesunięcie norm społecznych i racjonowanie wielu pokarmów bogatych w składniki odżywcze". Associations Do Not Equal Causality Ale to nawet idzie dalej niż recepta na żywność. Rodzaj danych użytych w raporcie, aby wnioski są badania epidemiologiczne. Zwróciłem się do dr Taylor C. Wallace, PhD, CFS, FACN Principal & CEO, Think Healthy Group, Inc. i Adjunct Professor, Department of Nutrition and Food Studies, George Mason University, aby wyjaśnić. Według Wallace, "Epidemiologia żywienia jest świetny do identyfikacji stowarzyszeń, ale nie może być stosowany do określenia przyczynowości. Zawsze jest szansa na konfuzję i wiele osób błędnie raportuje, co faktycznie spożywają. Epidemiologia żywieniowa jest świetna do badania potencjalnych związków między spożyciem a długoterminowymi wynikami zdrowotnymi (takimi jak śmiertelność i zdarzenia sercowo-naczyniowe), ponieważ interwencje kliniczne zazwyczaj nie mają tak długiego czasu trwania (a te, które mają, mają problemy z przestrzeganiem zasad przez pacjentów).

” Dodatkowe obawy z perspektywy RDN Jako RDN, myślę, że ważne jest, aby pamiętać o kilku rzeczach, gdy mamy do czynienia z pewnymi kwestiami: Single Foods Cannot Cause Death Sekcja raportu omawia, jak czerwone mięso rzekomo prowadzi do wielu wiodących przyczyn śmierci, w tym chorób serca, cukrzycy, raka i otyłości. Jednak do śmierci i chorób może przyczynić się wiele czynników - nie pojedynczy pokarm czy grupa żywności. Ponadto, badania wykazują, że spożywanie chudej wołowiny, jako części zbilansowanej diety, wspiera zdrowe ciśnienie krwi i poziom lipidów we krwi. Ponadto, wołowina jest wiodącym źródłem żelaza, składnika odżywczego, którego spożycie w amerykańskiej diecie jest już niewystarczające. Badania pokazują również, że częściowe zastąpienie węglowodanów w diecie białkiem może być pomocną strategią w zapobieganiu nadciśnieniu i chorobom sercowo-naczyniowym. Ponadto, w zeszłym roku opublikowano wyniki badania Beef WISE Study, w którym naukowcy stwierdzili, że chuda wołowina jest równie skuteczna jak inne rodzaje białka w osiąganiu ważnych celów zdrowotnych, takich jak utrata wagi przy jednoczesnym zachowaniu masy mięśniowej i wspieraniu zdrowego serca, jako część planu zdrowego stylu życia obejmującego ćwiczenia fizyczne. Eliminacja grup żywności może prowadzić do niezamierzonych konsekwencji Raport mówi, że żelazo może być trudne do uzyskania dla kobiet, dlatego zaleca się stosowanie suplementów. Jednak jako RDN zawsze najpierw zalecam jedzenie, więc po co zalecać suplement, skoro mamy do dyspozycji bogate źródło żelaza w pożywieniu? Kawałek gotowanego świeżego mięsa jest uważany za "chudy", jeśli zawiera mniej niż 10 gramów tłuszczu ogółem, 4,5 grama lub mniej tłuszczów nasyconych i mniej niż 95 miligramów cholesterolu na 100 gramów (3,5 uncji) i na RACC (Reference Amount Customarily Consumed). RACC dla wołowiny wynosi 85 gramów (3 uncje). Oprócz dostarczania około 12% zalecanej dziennej dawki żelaza, wołowina dostarcza również innych składników odżywczych, w tym białka, witaminy B12, selenu, cynku, niacyny, witaminy B6, fosforu, choliny i ryboflawiny.

Ayoob przypomina nam: "Duża część świata ma dietę ubogą w pokarmy zwierzęce, ale w dużej części tej populacji występuje niedożywienie... Smutne jest to, że istnieją pokarmy, które mogłyby dostarczyć tych brakujących składników odżywczych - pokarmy, które ludzie obecnie jedzą i chcieliby nadal jeść, ale zalecenia zniechęcają do spożywania bardziej zrównoważonej, zróżnicowanej i włączającej diety." Żelazo nie jest jedynym zalecanym suplementem. Witamina B-12, która znajduje się głównie w pokarmach zwierzęcych oraz wapń znajdujący się w mleku i suplementach mlecznych są również zalecane. Wołowina jest pysznym pożywieniem, które dostarcza tych i wielu innych niezbędnych składników odżywczych. Rolnictwo zwierzęce jest integralną częścią systemu żywnościowego Jeśli chodzi o zrównoważony rozwój rolnictwa zwierzęcego, istnieje wiele nieścisłości, które zostały zgłoszone. Być może słyszeliście, że produkcja bydła jest odpowiedzialna za większość emisji gazów cieplarnianych. Jednak nowe badania pokazują, że produkcja wołowiny, w tym produkcja paszy dla zwierząt, jest odpowiedzialna tylko za 3,3% emisji gazów cieplarnianych w Stanach Zjednoczonych. Co więcej, jedno z badań wykazało, że nawet gdyby Amerykanie wyeliminowali ze swojej diety całe białko zwierzęce, zmniejszyłoby to emisję gazów cieplarnianych jedynie o 2,6%. Bydło w pozytywny sposób przyczynia się do ochrony środowiska. Bydło robi więcej niż tylko recykling - przetwarza niejadalne rośliny na wysokiej jakości białko. Dzięki swojemu wyjątkowemu systemowi trawiennemu, który pozwala im przetwarzać niejadalne dla człowieka rośliny w wysokiej jakości białko, bydło wytwarza więcej białka, niż byłoby go bez niego. Ponadto, według USDA, ponad 40 procent gruntów w Stanach Zjednoczonych to pastwiska i pasy, które są zbyt skaliste, strome i/lub jałowe, aby mogły służyć rolnictwu - ale te grunty mogą służyć bydłu i upcyklingowi białka. Odwiedziłem wiele farm bydła i widziałem z pierwszej ręki, jak rolnicy pilnie pracują, aby wszystko w gospodarstwie było jak najbardziej zrównoważone. Od wykorzystania obornika do produkcji energii, przez filtrowanie wody deszczowej dla bydła, po zapewnienie najbardziej zbilansowanej paszy na każdym etapie życia bydła.

Zalecenia dotyczące zdrowej, zrównoważonej diety "Zalecenia Komisji są drastycznym odejściem od obecnego sposobu odżywiania, a nawet wielu zaleceń zdrowotnych. Wiemy, że konsumenci nie przyjmują dobrze, gdy mówimy im, czego nie jeść" - mówi Wallace. Ludzie lubią wiedzieć, co powinni jeść i zapewnić im zdrowe opcje. Chociaż Taylor uważa, że autorzy raportu mieli dobre intencje, ludzie zasługują na naukowe podejście z integracyjnymi, realistycznymi zaleceniami. Zalecanie zdrowej, zrównoważonej diety, która zapewnia wybór dla każdego, nie jest łatwe. Ayoob mówi: "Prawdopodobnie istnieje wiele dróg na tę górę". Niektóre z zaleceń Ayoob obejmują zmniejszenie marnotrawstwa żywności, ponieważ około 30% naszego jedzenia nigdy nie jest spożywane i jest po prostu wyrzucane. Jako RDN, który specjalizuje się w żywieniu kulinarnym, istnieje kilka sposobów, które polecam, aby zminimalizować marnowanie żywności w swoim własnym domu, w tym: Zrób listę zakupów przed udaniem się do sklepu: W ten sposób nie skończysz kupować podwójnie lub potrójnie żywności, którą już masz. Wykorzystaj kości z mięsa, drobiu i ryb do zrobienia wywaru: W kościach znajduje się wiele dobrych dla ciebie składników odżywczych, które są wypłukiwane do wody podczas robienia wywaru. Używaj łodyg ziół do aromatyzowania płynów do gotowania: Dodaj łodygi mięty, pietruszki i kopru do wody do gotowania kuskusu lub brązowego ryżu (i usuń je przed jedzeniem), co pomaga nadać pyszny smak i dodaje trochę wartości odżywczych, jak również. Używaj dat przydatności do spożycia jako wskazówek: Daty te są ustalane przez producentów żywności jako wskazówka, kiedy jakość (smak) żywności może zacząć się zmniejszać. Nie oznacza to, że żywność jest zepsuta lub że zachorujesz. Przygotowywanie posiłków: W moich dwóch bestsellerowych książkach kucharskich o przygotowywaniu posiłków, The Healthy Meal Prep Cookbook i Smart Meal Prep for Beginners lubię ponownie używać tego samego jedzenia do kilku posiłków, więc w końcu używasz wszystkiego, co kupujesz, szczególnie jeśli chodzi o owoce i warzywa. Pakowanie i porcjowanie posiłków daje również pewność, że masz wystarczająco dużo jedzenia, bez konieczności wyrzucania resztek.


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę