Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Moi drodzy przyjaciele, to będzie długie kilka tygodni (lub miesięcy?) w domu. Wydaje mi się, że wczoraj odbyłam ostatnią podróż do świata zewnętrznego. Musiałam odebrać swoje rzeczy z pracy i zrobić zakupy spożywcze. Od teraz to ja, mój dom, wiejskie drogi do biegania i dużo czasu z dziećmi i moim mężem.

Wszyscy jesteśmy w okopach razem.

Jeśli mam być całkowicie szczera, doświadczam całej gamy emocji. Jestem:

    Zdenerwowana (szczególnie dla mojego rodzeństwa i ich małżonków - 3 lekarzy i 1 pielęgniarka)Rozdrażniona (choć to nie jest uzasadnione, jestem po prostu brutalnie szczera)Zmartwiona (jak mój biznes i inni wytrzymają obciążenie tym?)Pełna nadziei (na nowe pozytywne zmiany, które mają z tego wyniknąć na świecie)Zmotywowana (aby nasza akademia uczenia się online ruszyła z naszym pierwszym kursem!)Smutna, dziwnie zrelaksowana i zdezorientowana ....

Mógłbym spędzić cały wpis na blogu rozmawiając o każdym z nich.

Jak się się czujesz?

Jedno jest pewne, jeśli moja rodzina i ja mamy zamiar czuć się dobrze w tym czasie, (z perspektywy zdrowia psychicznego) muszę stworzyć jakąś strukturę/rutynę w moim życiu i ustalić jakieś nowe cele, nawyki lub rzeczy, na które będziemy czekać razem jako rodzina.

Oto 5 sposobów, dzięki którym mam nadzieję utrzymać dobre samopoczucie w naszym domu podczas izolacji społecznej.

1. Zaczynajcie dzień jako rodzina - od światła, modlitwy i wdzięczności.

Jako rodzina wierząca, zawsze tęskniłam za tym, by zaczynać nasze poranki od refleksji i modlitwy, zanim wyruszymy w różne strony. Chociaż zdarza się to od czasu do czasu, nigdy nie było to konsekwentne.

Teraz, kiedy mamy dużo czasu razem i nikt nigdzie nie wyjeżdża, zaczynam nasz dzień od światła - od fizycznego światła świecy i czasu modlitwy za pracowników służby zdrowia, decydentów, tych, którzy są samotni, osoby starsze, dzieci, które znajdują się w niebezpiecznych środowiskach domowych, tych, którzy stracili wypłatę i nie stać ich na jedzenie.

Myślę też o założeniu słoika wdzięczności. Będzie to zajęcie, które zajmie dzieci na jakiś czas - dekorowanie jednego z naszych słoików masonowych i pocięcie wszystkich papierów, które możemy wykorzystać do zapisania tego, za co jesteśmy wdzięczni.

2. Stwórz elastyczny harmonogram.

Osobiście, rozwijam się z przewidywalności i normalności, co oznacza, że harmonogram jest uziemiający i pomocny dla mnie. Wierzę, że dzieci również korzystają z harmonogramu. Plus, jest o wiele mniej marudzenia na telewizję lub przekąskę, jeśli mają harmonogram i wiedzą, co będzie dalej.

Nie zapominaj, że ustalanie regularnych i przewidywalnych godzin posiłków i przekąsek jest częścią twojej pracy w podziale odpowiedzialności za karmienie i pomaga budować głód między kolejnymi okazjami do jedzenia, co sprawia, że dzieci częściej jedzą dobrze przy następnym posiłku.

Ale wojowniczy, super szczegółowy harmonogram prawdopodobnie nie będzie przestrzegany. Tutaj są dwa harmonogramy które zdarzają się w mój domu:

A) "Robi cokolwiek ono bierze harmonogram" gdy unsupervised.

Mój współmałżonek i ja możemy potrzebować być na konferencyjnych połączeniach w tym samym czasie. W związku z tym, dzieci będą musiały pozostać zajęte przez siebie! To prawdopodobnie będzie obejmować dzieci są na górze lub na dole (z dala od głównego biura podłogi) i albo:

    a) będąc szczęśliwymi małymi dziećmi i grając ładnie razem z Lego ORb) mając czas ekranowy LUB c) grając bez nadzoru na tylnym podwórku.

B) Elastyczny harmonogram, który pozwala na kreatywność

To będzie, miejmy nadzieję, nasz typowy harmonogram, ale z dużo wymaganej elastyczności do robienia tego, co czuje się dobrze w danym momencie zbyt.

    7:00-9:00 Poranna rutyna: Śniadanie, łóżko, ubierać się, czas rodzinny 9:00-10:00 Czas ruchu: Na zewnątrz lub Go-Noodle wewnątrz 10:00-10:30 Zrób i zjedz przekąskę razem 10:30-12:00 Czas nauki (bez ekranów) 12:00-12:30 Zrób i zjedz obiad12:30-1:30 Obowiązki + cichy czas: 1 obowiązek wtedy cicha działalność (puzzle, lego, czytanie)1:30-2:00 p.Czas na ekranie - program telewizyjny2:00-3:00 Czas na naukę (może to być darmowy program do nauki)3:00-3:30 Przygotowanie i zjedzenie przekąski3:30-4:00 Czas na muzykowanie: pianino i teoria lub wspólne śpiewanie piosenek4:00-5:30 Czas na zewnątrz/wolna zabawa + czas na ćwiczenia dla mamy5:30-6:00 Czas na kolację - w tym przygotowanie i sprzątanie6:00-7:30 Gra rodzinna lub czas wolny

Następnie zrelaksuj się i ciesz się czasem wolnym od dzieci!

3. Ciesz się aktywnym czasem ruchu w domu i na zewnątrz. czas ruchu.

Osobiście, lubię chodzić na siłownię. Jest to dla mnie dobre miejsce i forma radosnego ruchu dla mojego ciała. Ale siłownie są zamknięte. Oznacza to więc więcej biegów na świeżym powietrzu i kilka filmów treningowych w domu, jeśli nie mogę wyjść z domu z powodu pogody lub konieczności pilnowania dzieci. Mam darmową subskrypcję na te zajęcia z mojej siłowni jako członek, ale jest też wiele innych darmowych opcji online.

Pomimo zmiany rutyny, cieszę się, że moje dzieci będą mogły zobaczyć, jak ćwiczę w domu, czego do tej pory nie robiłam w domu, ponieważ zazwyczaj jestem na siłowni lub biegam na zewnątrz. Myślę, że to ważne, aby modelować aktywność fizyczną dla naszych dzieci i wyjaśniać, dlaczego ruszamy nasze ciała. Wkrótce kultura dietetyczna będzie próbowała przekonać je, że ludzie ćwiczą tylko po to, by schudnąć. Mam nadzieję, że uda mi się pokazać im, że w ćwiczeniach chodzi o robienie tego, do czego ciało zostało zaprojektowane; to sprawia, że serce, dusza i mózg są szczęśliwe.

Potrzebujesz pomocy w rozmowach z dziećmi na temat kultury żywieniowej? Odezwij się do mnie i pozwól mi pomóc Ci to zrobić z przekonaniem.

Dla dzieci, mam nadzieję, że w pełni wykorzystam wiele szlaków turystycznych, które istnieją w naszym regionie. Jeśli pogoda nie będzie współpracować lub jeśli w końcu każą nam nie wychodzić z domu, to imprezy taneczne są zawsze świetnym sposobem na poruszanie się i potrząsanie razem.

4. Włącz pozytywne zabawy z jedzeniem do czas "nauki".

Niektórzy z Was mogą zapytać "zabawy z jedzeniem" - co to takiego?

Zabawa z jedzeniem to pozbawiona presji możliwość nauki z jedzeniem z dala od stołu i może (i powinna) być napędzana przez zainteresowanie i ciekawość dzieci.

Dzieci są nieustannie zajęte próbą zrozumienia swojego świata. Zabawa jest świetną platformą do tego, aby pozwolić im rozwijać swoje pomysły i teorie na temat różnych rzeczy, w tym jedzenia! Pozwalając, aby jedzenie było częścią ich zabawy, pomożemy im rozwinąć ciekawość i zainteresowanie jedzeniem oraz zwiększymy ich znajomość i komfort z nowymi produktami.

Masz dziecko, które uwielbia masło orzechowe? Dlaczego nie:

    Namalować malować łuskanymi orzeszkami ziemnymi? Pokolorować rysunek orzeszka ziemnego? Zrobić własne masło orzechowe? Obejrzyj film o tym, jak uprawia się i zbiera orzeszki ziemne?

Potrzebujesz więcej pomysłów na to, jak włączyć zabawę z jedzeniem i pozytywne doświadczenia bez presji do swoich dni w domu? Pobierz mój darmowy plik z linkami do wielu pomysłów!

5. Znajdź sposoby, aby być w społeczności i służyć innym

Trudno jest w tak bezprecedensowym czasie jak ten, kiedy poziom niepokoju jest wysoki, w pełni zrozumieć, co dzieje się w twojej własnej głowie i życiu, nie mówiąc już o tym, jak czują się inni. Jednak myślenie o innych zawsze pomaga mi ukierunkować mój umysł w pozytywnym kierunku i pozbyć się własnego niepokoju.

Ze względu na dystans społeczny, fizyczna pomoc innym jest nieco trudniejsza. Ale nie martw się! Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić dla innych na odległość. Oto 10 pomysłów, które pomogą Ci zacząć:

    Pisz listy lub kartki do rodziny, przyjaciół i tych, którzy mogą czuć się samotni, np. pensjonariuszy domu opieki. Twoje dzieci mogą pracować nad swoimi umiejętnościami drukarskimi i mogą wysyłać listy i paczki do przyjaciół.Bądź w kontakcie z innymi przez telefon, aplikację do rozmów wideo lub media społecznościowe. Twoje dzieci mogą chcieć zrobić to również z przyjaciółmi. Wyślij e-przelew lub kartę podarunkową komuś, kto może odczuwać trudy związane z utratą wypłaty lub zmniejszeniem liczby godzin pracy. Weź worek na śmieci i wybierz się z rodziną na spacer po okolicy, aby pozbierać śmieci. Zostaw kartki z zachętą na przedniej szybie samochodu, gdy idziesz po zakupy. Wyślij komuś bukiet kwiatów lub zrób kwiaty domowej roboty i zostaw je na ganku sąsiada. Ustaw karmnik dla ptaków (i pomóż ptakom śpiewać ich wiosenne pieśni!)Daj napiwek pracownikowi przejazdu w twojej ulubionej kawiarni, jeśli chcesz się napić kawy. Bądź szczodry w swoich komplementach - szczególnie dla tych, z którymi teraz żyjesz, dla swoich dzieci i małżonka/partnera. Zrób miejsce na śmiech z innymi.

Jakie rodzinne nawyki dobrego samopoczucia będziesz praktykować w ciągu najbliższych kilku tygodni? Chętnie posłucham. Wrzuć komentarz poniżej!


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę