Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

    "Jeszcze tylko jeden kęs, potem możesz zjeść deser." "Masz - zjedz ciasteczko - proszę, tylko przestań marudzić!" "Jeśli zjesz dobrą kolację, to możemy mieć wieczór filmowy".

Czy któreś z tych stwierdzeń brzmi dla ciebie znajomo?

Ty możesz znajdować yourself używać gróźb lub nagrody dostawać twój dzieci jeść co chcesz one, ale te taktyki naprawdę pracują?

Dzisiaj zamierzam wyjaśnić jedno z, jeśli nie, najbardziej pomocne narzędzie do karmienia/jedzenia, które kiedykolwiek wykorzystasz jako rodzic. Moim skromnym zdaniem jest to najlepszy prezent, jaki rodzic może otrzymać - o wiele ważniejszy niż designerskie łóżeczko czy podgrzewacz do chusteczek.

Dzisiejszy post jest wszystko o Ellyn Satter podział odpowiedzialności w karmieniu, lub co będę teraz odnosić się jako sDOR. Aby powiązać w nazwie / koncepcji naszej firmy, sDOR w karmieniu jest o tworzeniu planu, który będzie kierować wszystkie przyszłe karmienia / decyzje żywieniowe w domu, przekształcając swoje mealtime battleground do spokojnej, chłodnej i zebranych przestrzeni, pomimo wyzwań.

To zmieni twoje życie, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Mam nadzieję, że cię teraz zaczepiłem, żebyś czytał dalej.

Na czym polega podział odpowiedzialności w żywieniu?

SDOR w karmieniu zapewnia wyraźny podział ról na to, za co Ty jako rodzic jesteś odpowiedzialny, a co Twoje dziecko może ustalić. To rozgraniczenie obowiązków przyniosło wiele ulgi rodzicom, z którymi pracowałem przez lata jako dietetyk kliniczny, i szczerze mówiąc, przyniosło wiele ulgi mnie i mojemu małżonkowi również.

SDOR w żywieniu ma zastosowanie od urodzenia do okresu dojrzewania, ale na tym blogu, skupię się na podziale ról dla podnoszenia maluchów do wczesnych nastolatków, które zachęca do następującego podziału ról dla rodzica i dziecka:

Rodzice przejmują przywództwo w zakresie:

    JAKIE pokarmy podawać, JAK jeść, GDZIE jeść.

Dzieci określają:

    JAK DUŻO jeść z tego, co jest podawane, CZY w ogóle jeść.

Mówiąc prościej, te ramy wierzy, że kiedy robisz swoje zadania jako rodzic, twoje dzieci będą (w końcu) nauczyć się robić swoje zadania.

Jestem zaintrygowany... Powiedz mi więcej o zadaniach rodziców.

Zadanie nr 1 - "CO": Jesteście odpowiedzialni za wybór i przygotowanie jedzenia.

Jak wielu z was myślało, że to sekcja, w której będę nurkować w tyradę o oferowaniu tylko non-GMO, organiczne, nieprzetworzone, bez cukru, doskonale zbilansowane posiłki? Nope. Nie będzie się działo.

Pomimo powszechnego przekonania, co faktycznie liczy się najbardziej jest to, że twoje dzieci uczą się lubić żywności, które ty i każdy inny żyjący w domu lubią jeść i mogą sobie pozwolić na zakup.

Czy odżywianie ma znaczenie? Tak. Z całego serca wierzę, że tak!

Czy żywienie jest "be-all-end-all", kiedy przychodzi czas na karmienie dzieci. Nie. Nie sądzę.

Dyskusja o tym, CO proponujesz swojemu dziecku do jedzenia, jest sprawą osobistą i lubię ją omawiać podczas indywidualnych sesji coachingowych lub grupowych wykładów/prezentacji. Wymaga głębokiego zrozumienia listy czynników, w tym wartości żywnościowych rodziny, dostępności żywności, finansów, preferencji żywieniowych, czasu na przygotowanie posiłków, wymagań żywieniowych, alergii i nietolerancji itp.

Jest to złożona interakcja pomiędzy optymalnym zdrowiem żywieniowym a rzeczywistością. To złożona interakcja między optymalnym zdrowiem żywieniowym a rzeczywistością, w której nie ma miejsca na wstyd, winę czy poczucie winy, jeśli nie robisz tego "perfekcyjnie", jak para obok.

Chociaż uważam, że to twoje zadanie jako rodzica, aby zdecydować, co jest serwowane, myślę, że dzieci mogą mieć coś do powiedzenia, ale ich wybór jest nadal zakorzenione w ostatecznej odpowiedzialności za to, co jest oferowane.

Na przykład, zamiast mówić: "Co chcesz na obiad?", po którym łatwo może nastąpić "frytki" i zachęta "NIE" od ciebie (#startthebattle), spróbuj "Czy chcesz sałatkę lub gotowane marchewki dla naszych warzyw dzisiaj" LUB "Czy chcesz tuńczyka melts dzisiaj lub wolałbyś spaghetti"?

Późniejsze przykłady pokazują, że to ty decydujesz, ale pozwalasz dziecku na pewną autonomię w ramach tej wcześniej określonej granicy. Dzieci kochają to i ja pomaga angażować one w procesie który pielęgnuje twój karmiącego związek zamiast hodować animozję.

Ty możesz być rozważny o twój dziecka braku karmowego doświadczenia lub małej podniebnej różnorodności bez catering ich każdy upodobanie i niechęć.

Zadanie #2 - "KIEDY": Jesteś odpowiedzialny za zapewnienie spójnych i regularnych pór posiłków.

Dzieci pragną struktury. Określenie odpowiedniego harmonogramu karmienia/jedzenia jest bardzo ważne dla twojej pracy polegającej na zapewnieniu "kiedy".

Jedną z największych przeszkód w jedzeniu przez dzieci tego, co rodzice serwują w porze posiłków, jest brak głodu. Najczęściej dzieje się tak dlatego, że dzieci podjadają/przepadają przez cały dzień. Podaje się im jedzenie, kiedy tylko powiedzą, że są głodne lub kiedy są zdenerwowane, a nie kiedy rodzice z góry ustalają pory przekąsek i posiłków i proponują inne zajęcia zamiast jedzenia między tymi porami.

To dobrze, że nasze dzieci wiedzą, jak to jest być głodnym.

W gruncie rzeczy to dobrze. Na następny posiłek przyjdą głodne i gotowe do zjedzenia tego, co jest dla nich dostępne na stole.

Jeśli obiecasz regularne posiłki (3 posiłki + 1-2 przekąski dziennie), dzieci nauczą się, że kuchnia zawsze będzie otwarta przy następnej okazji do jedzenia, więc nie będą musiały się martwić, że długo będą głodne. Oczywiście, jest miejsce na elastyczność - takie jest życie. W większości przypadków jednak chcemy, aby konsekwentnie przestrzegać zasady KIEDY, aby dzieci mogły ufać, że jedzenie będzie tam dla nich dostępne.

Zadanie nr 3 - "GDZIE": Jesteś odpowiedzialny za podejmowanie decyzji, gdzie posiłki są spożywane.

W idealnym świecie większość posiłków odbywa się przy stole, z udziałem całej rodziny.

Dlaczego przy stole? Kiedy jemy przy stole, minimalizujemy czynniki rozpraszające i możemy pomóc wszystkim członkom rodziny być bardziej uważnymi na sygnały głodu i sytości. Pozwala to również na prowadzenie konstruktywnych rozmów, w miejscu, gdzie każdy może podzielić się swoimi wzlotami i upadkami lub wzlotami i upadkami dnia i poczuć, że jest wspierany i wysłuchiwany przez innych.

Dlaczego w gronie rodzinnym? Wiemy, że dzieci i nastolatki, które jedzą posiłki z rodziną, mają więcej pewności siebie, lepiej dogadują się z rówieśnikami, lepiej radzą sobie w szkole; rzadziej nadużywają narkotyków, palą papierosy i uprawiają seks.

Ponieważ nie żyję pod kamieniem, jestem w pełni świadoma, że jedzenie z całą rodziną przy stole przez 100% posiłków nie jest rzeczywistością ani dla Ciebie, ani dla mnie. Jestem tu po to, aby zachęcić Cię do zrobienia wszystkiego, co w Twojej mocy. Jeden lub kilka jest lepsze niż żaden.

Co możesz zrobić?

    Wczesne poranki: usiądź przy stole śniadaniowym i popijaj kawę, podczas gdy Twoje dzieci jedzą, jeśli Ty nie jesteś jeszcze głodna. Na stadionie: spakuj kanapki i warzywa i zjedz pierwszą część kolacji z synem, podczas gdy córka ma trening hokeja, a następnie zjedz drugą połowę kolacji z córką, podczas gdy syn jest na lodowisku.Przed snem: jeśli nie zdążyłeś zjeść kolacji z rodziną, weź posiłek, gdy dzieci mają przekąskę na dobranoc i zjedzcie go razem.Nie masz czasu na gotowanie: weź coś ze sklepu spożywczego w drodze do domu lub weź na wynos i usiądźcie i zjedzcie razem.

Opowiedz mi więcej o pracy mojego dziecka!

Twoje dziecko lub dzieci są odpowiedzialne za następujące zadania:

- Jedzenie takiej ilości jedzenia, jakiej potrzebuje

- nauczenie się jedzenia pokarmów, które TY podajesz i jesz

- przewidywalne wzrastanie w sposób, który jest dla niego/niej odpowiedni

- nauczyć się dobrze zachowywać podczas posiłków.

Potrzeba czasu, aby nasze dzieci wykonywały swoje zadania - nie dzieje się to błyskawicznie. Wiele z ich sukcesu zależy od naszej konsekwencji jako rodziców, aby trzymać się naszych zadań i nie próbować kraść im pracy poprzez wymuszanie, przekupywanie, nagradzanie za jedzenie. Możemy również nieumyślnie pozwolić dzieciom na kradzież naszej pracy, pozwalając im dyktować jedzenie, które jest podawane, czas i/lub miejsce posiłku.

SDOR może zmienić oblicze Twojego domu, ale czasami trudno jest zacząć. Jeśli szukasz wsparcia w zmianie podziału obowiązków w swoim domu, skontaktuj się z nami już dziś i zacznijmy działać.

Weź to jeden kęs na raz,

Rosanne


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę